Molt contents per aquest reconeixement al projecte de llum i humor. Un espectacle en què he tingut el plaer de ser des del primer dia de la creació … Els primers esborranys en llibreta i les últimes bombetes. Posarem humor a la llum amb un equip fantàstic que es mereixen tots els premis. Espero poder-vos trobar en els teatres i compartir aquest premi amb tots/es vosaltres.
Premi FETEN per LUMIERO





